سامی خنگی


جملات زیبا

تو این دنیا واسه درسام...........

جز گام به گام پناهی نیست............

با این حالی که من دارم...........

جز شهریور دیگه ماهی نیست.......

من یه خرخونم,وقتشه ادم شم............

تو ته خنگی,منم باید خنگ شم.................

خودمو کشتم,شاگرد ممتاز شم...........

هیچی نمی فهمم , فقط می خوام 20 شم................

 

 

رمیکس موزیک ویدیوی **سامی بیگی**..............



نظرات شما عزیزان:

دختری در پاریس
ساعت18:54---30 آبان 1392


با ریتم آهنگ سامی بیگی بخونین : امتحانامون هماهنگه



نگاهامون توی برگه



تنها بید،میلرزه



همون حسی ک میخوامه



تو این دنیا واسه درسام



جز گام به گام پناهی نیس



با این حالی که من دارم



جز شهریوردیگه ماهی نیس



همینجاتوی آمپاسم



همینجا که درسا انباره...



نفس تو سینه میگیره





دلم واسه نمره میکوبه



من یه خرخونم،وقتشه آدم شم



تو ته خنگی منم باید خنگ شم



خودمو کشتم شاگرد ممتاز شم



هیچی نمیفهمم فقط میخوام 20 شم.





))
پاسخ: این واقعا کاملش بود؟؟؟؟؟؟؟ من که این همه نشنیده بودم .ولی در هر حال ممنون که همه ش رو نوشتی :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
جمعه 24 آبان 1392برچسب:,| 21:15 |هانا|

♀♥شِکَرُ و نَمَک♥♂